بهترین آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

'کاربرد. این رقم هر روز به افزایش خود آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  ادامه می دهد زیرا تقاضا قوی است. زمان صرف شده برای آموزش به ازای هر زبان آموز بسیار قابل توجه است و میانگین مدت آن 12 ساعت است. این آموزش در حال حاضر در 18 کشور مستقر است: الجزایر، بنین، بورکینافاسو، بوروندی، کامرون، کنگو-برازاویل، ساحل عاج، جیبوتی، گینه، هائیتی، مالی، مراکش، نیجر، جمهوری دموکراتیک کنگو، آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  جمهوری آفریقای مرکزی، رواندا، سنگال، توگو

 

بازخورد کیفی در مورد استفاده به اتفاق آرا است و ارگونومی آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان ، سادگی، سهولت، سودمندی و کیفیت محتوا را برجسته می کند. در میان بازخوردهای کمی از کاربران:

 

100% زبان آموزان می گویند که آموزش را به همکاران خود توصیه می کنند

97.4 درصد از فراگیران می گویند که این دانش جدید را در تمرینات حرفه ای روزانه خود به کار برده اند

100% زبان آموزان می گویند که دانش خود را بهبود بخشیده اند

با توجه به شرایط کاری ما به عنوان یک پزشک عمومی در یک  آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان محیط ایزوله، ادامه تحصیل همیشه آرزوی ما بوده است. متخصصان قلب و عروق وجود ندارند، از ما خواسته می شود که بیماران قلبی خاص با نارسایی های فراوان را دنبال کنیم. بنابراین، این آموزش یک فرصت واقعی برای من است. در پایان، "دسترسی و سازگاری راه حل Teach on Mars ثابت شد که دارایی واقعی برای موفقی آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان ت پروژه است. (…). شکی نیست که این آموزش برای سلامتی کودکان مفید خواهد بود.

 

لحظه ای نمادین از پروژه

در حالی که بسیاری از پزشکان فرانسوی به ما گفتند: "آموزش پزشکی با تلفن کارساز نیست!" در حالی که بسیاری در فرانسه به ما گفتند: "اما در آفریقا اینترنت یا 4G ندارند!". در حالی که استارت آپ های Vivatech به ما گفتند: "شما نمی توانید آن را به صورت رایگان ارائه دهید، باید آن را به پزشکان بفروشید".  آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان هنگامی که ما درخواست را به پزشکان مراجعه کننده آفریقایی خود ارائه کردیم، آنها گفتند: "متشکرم. ممنون از پزشکان و از شما برای بچه ها سپاسگزارم.» اورسو فاش می کند.

 

 

 

آموزش سیار حمایت از جراحی قلب

 

  برنامه حمایت از جراحی قلب

 

 

 

مراحل بعدی پروژه

Mécénat Chirurgie Cardiaque مایل است استقرار برنامه را با اه آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان داف بلندپروازانه برای سالهای آینده تقویت کند: انجمن پس از آموزش 120 پزشک در سال 2020، 200 پزشک آموزش دیده در سال 2021 و 1000 پزشک سه سال بعد، در سال 2024 را هدف قرار داده است. قصد دارد تا اکتبر 2020 22 دوره آموزشی را به صورت آنلاین برگزار کند.

 

 

 

در پاسخ به این سوال که "به مدیر پروژه ا آموزش برنامه نویسی کودکان  و نوجوانان ی که پروژه خود را شروع می کند چه توصیه ای می کنید؟" » Orso Chetochine در سه نکته پاسخ می دهد: اول، "سازماندهی مرحله آزمایشی و به دنبال آن استقرار گسترده تر، با تکیه بر مراجع/سفیران برای افزایش اثربخشی  آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان پرتاب". سپس، "یک سیستم ارتباطی را برای پشتیبانی از ارتقای برنامه راه اندازی کنید"؛ در نهایت، "به لطف ارائه آموزش در ماژول های 2 در هر 15 روز با ارتباطات Push، تمایل به بازگشت به برنامه را ایجاد کنید".

 

 

 

برای پایان دادن به این مصاحبه، اورسو به ما می‌گوید: «آموزش به خوبی کار می‌کند و استقبال از برنامه در میان پزشکان از راه دور به اتفاق آرا است. ما هنوز در مریخ تدریس نمی کنیم، اما همچنان به اعماق آفریقا می رویم. این پلت فرم شروع به نجات کودکان مبتلا به مشکلات قلبی می کند.

 

 

 

وبینار

 

دیجیتال سازی-آموزش

چرا آموزش موبایلی را برای دیجیتالی کردن پیشنهاد آموزشی خود انتخاب کنید؟ را

 

در سال‌های اخیر، دیجیتالی شدن آموزش به موضوع اصلی تیم‌های آموزشی/HR و سازمان‌های آموزشی تبدیل شده است. این موضوع برای شما ضروری است: دیجیتالی کردن پیشنهادات آموزشی شما در یک محیط محدود (تیم، بودجه، زمان و غیره) یک چالش واقعی است.

  برای حل این معادله دشوار، ما بهترین شیوه های خود را ادغام کرده ایم تا 3 نکته کلیدی را به شما ارائه دهیم که به شما امکان می دهد ظرف چند هفته عملیاتی شوید.

 

 

کورنلیا اسکافی

کورنلیا لباس فضانوردی خود را در سال 2017 به تن کرد. پس از 5 سال خدمت به مشتریان Teach on Mars به ​​عنوان مدیر موفقیت مشتری، کورنلیا با مدیریت پروژه های ارتباطی Phone programming training for children  و بازاریابی، اولین عشق او، همیشه با جاه طلبی برای کاوش در کهکشان، مسیر جدیدی را طی می کند!

 





:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: